søndag 26. februar 2012

London og den stakkers ballongtingen.

Jaja, Jeg har nettopp hatt en skikkelig londonstur med Mamma. Reiste Onsdag kom jeg torsdag kveld\ natt.

Mens jeg ventet på flyet, tok jeg meg en god og kald Cola i hendene. Nam!
så var det på tide å komme
seg til toget, da vi var fremme :)) og det tok en halv time så derfor fant jeg fram tegnesakene.

Mamma hadde det ganske kjekt med å knipse bilder på toget, så derfor dukket det opp et bilde til, et uklart bilde til. Jaja.
 
Etterpå så tok vi en taxi bort til hotellet.
Det var litt rart, siden når vi trøkket på gulvet på hotellet, så knirket gulvet
så sykt. Det var litt ekkelt. Men her kom det ingen bilder. Da jeg våknet, lå det en 
spennende dag foran oss. Noe av det gøyeste som fins - SHOPPING! :D

 
Så ble det litt morsomt. Verdens høyeste mann i statue. like høy som han er. Han kunne jo til og med tråkket på meg, Hjelp!
litt random...


Jeg fikk i tilegg en ballong av en mann i "Hamleys"(europas største lekebutikk) Ja, den var ikke akkurat ballong, siden når jeg tok på den gikk den innover der og ble sånn merke. Vi kunne liksom pakke den sammen og sånt. Her ser du et bilde av ballongen (jeg holder den).
Sorry, jeg smiler litt voldsomt kanskje, men samma det. Tilbake til poenget - Jeg gikk stolt rundt i gatene  med ballongtingen i hendene. Men så glapp jeg den. Så gikk den tvers over veien der en gammel mann spente ballongen bort. Så begynte den å komme tilbake igjen i retningen mot meg. Jeg gjorde meg klar til å ta den, men så sa det BAM, det kom vist en liten bil som kjørte den ned.




1 kommentar:

  1. Wii :*
    Høres ut som du hadde det Kjekt i London ,
    Shopping i London , Høres Bra ut :*

    SvarSlett

♥ Kjekt hvis du kan kommentere ♥